Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2010 10:16 - Аз съм за, но не виждам как!
Автор: lpool Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1396 Коментари: 3 Гласове:
0



Зимна олимпиада в София?!

Аз съм за! Ще бъда доброволец със сигурност.Ще рина сняг, ще нося бюлетини, ще развеждам състезатели, каквото трябва ще го правя.

В страни от ентусиазма обаче, има много въпросителни и както подобава на съвременния свят всичките са свързани с пари и екология, екология и пари.

Небрежно следейки надпреварата по бързо пързаляне с кънки, разбрах две неща:
- колко струва тази зала;
- какъв е нейният капацитет.

И ако можем да си представим, че в един прекрасен момент с пари от тук от там, ще скалъпим залата, то да я напълним ми се струва абсурдно. Да се поддържа след това ми се струва също така нереално, а може би ще създадем традиции в този спорт? Едва ли.

И това е само малък пример.

Екологията - за да е възможна една олимпиада в София, трябва половин Витоша да бъде изсечена, добре де или Пирин. Готови ли сме на подобни жертви. Така де, дори и да сме готови, да се върнем на посещаемостта и възвращаемостта на инвестициите... Изобщо струва ли си да сечем при положение, че няма нито да го ползваме нито да го продаваме.

В същото време абдикацията на държавата от спорта е очевидна. Сметката е ясна - количеството пари вложени в спорта не отговаря на количеството приходи получени като реклама от него.

Всичко днес е сметка, не излиза ли сметката, не си струват усилията, знаехме ли че точно за това се борихме толкова много години...


Тагове:   Олимпиада,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - eto
15.02.2010 11:09
za nachalo kato dobrovolec mogesh da izrinesh snega ot ulicata dnes, to nikoi nqma da ni dade olimpiada bez dokazani organizacionni kachestva.
цитирай
2. lpool - @1
15.02.2010 12:54
Г-не, Г-це, Г-чо?

То едното е свързано с другото и в двата случая олимпиада и риене на сняг на улицата трябва гражданска позиция. Е аз я имам и си поемам отговорностите, като например да пиша на кирилица макар и с грешки в пунктуацията... та понякога и в правописа...
цитирай
3. teachme - Привет:)
15.02.2010 18:36
може да е можело преди...при Славков,
сега ми се вижда напълно невъзможно...
дори и за младежка зимна:(
И за какво ти е, не знам...ще застроят с хотели
и други неизползваеми после съоръжения...
ще ви овършеят Витошата:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lpool
Категория: Лични дневници
Прочетен: 196047
Постинги: 84
Коментари: 89
Гласове: 340
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930