Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2008 10:28 - Дай му на един човек бариера и му гледай сеира
Автор: lpool Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1391 Коментари: 0 Гласове:
0



Интересно е въздействието и на най-малкото количество получена власт върху човешкото същество. В дадения случай властта е съсредоточена в управлението на една бариера. Какви проблеми могат да бъдат създадени, какви думи могат да бъдат изречени от един оператор на подобна станция.

Понякога си представям как пред нашия офис ми заделят място за една буква и една бариерка. Даже съм оттренирал движението с китка, с което ще гоня всички, независимо от позиция в организацията или поставена задача. С безпристрастен поглед и явна отегченост ще вдигам кръвното на всеки гражданин потърсил моите услуги.

Но нека не ровя в работата на хората. Къде, къде по-интересен е глобалния ефект на властта върху средностатистическия гражданин сдобил се макар и с дребни количества от нея. Имам приятели които не спират да ми натякват служебните си длъжности. Добре де аз моята не мога дори да я формулирам, а не знам и как са я формулирали точно в счетоводството. Е и? По-малка ми е пи....та или шкембето? Мога по-малко бира да изпия или сладолед да излижа?

Дай му на един човек бариера и му гледай сеира - каза един мой колега по този повод.   


Тагове:   МУ,   човек,   дай,   бариера,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lpool
Категория: Лични дневници
Прочетен: 195976
Постинги: 84
Коментари: 89
Гласове: 340
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930