Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2008 13:46 - За спорта, обединението и справедливостта
Автор: lpool Категория: Спорт   
Прочетен: 907 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.07.2008 13:47


Казус: ЦСКА няма да игра в евротурнирите тази година.

Причината: неплатени суми към държавата.

Виновни: ??? - търсят се. Поета отговорност няма.

В пресата се изказаха много мнения. Много обвинения бяха хвърлени в тази или онази посока. Ето и моята скромна гледна точка по казуса.

Фирмата ми имаше неизплатени суми към тогавашният НОЙ. Резултата беше спиране на дейността на фирмата. Запор на сметки и оценка на имущество. Резултата платени сметки към НОЙ.

1 Въпрос:
Защо с едни да се прави компромис с други не?

История 60 години - мен това не ме засяга ако искате и на 300 да е някой ако не си плаща не трябва да яде. Или пък ако ще яде да дават и на мен.

2 Въпрос:
Защо трябва аз да заставам зад интереса на ЦСКА и да смятам че Левски и останалите отбори трябвало да се откажат от възможността да играят в турнирите на УЕФА?

Значи аз продавам сладолед. Фирмата конкурент не си плаща данъците, съответно тяхната стока е по-конкурентно способна - те печелят аз губя. В момента в който ги накажат аз трябва да скоча и да кажа - ама не, те са си прави - съответно аз като част от тяхната гилдия ги защитавам?!?

3 Въпрос:
Аналогично с ЦСКА сега гонят българските щангисти от олимпиадата, а аз трябвало да смятам че това е заговор срещу България - ЗАЩО?

Не се ли случва това за незнам и аз кой пореден олимпийски цикъл? Толкова ли е трудно да си признаем че отдавна не сме силата, която бяхме в този спорт? Да се примирим с възможностите си и да се състезаваме честно? Толкова ли взе да ни убягва кубертеновия принцип? Толко ли държим да си мерим п..ките с щанги и футбол? Не мили, ние освен, че сме бедни, сме и малко и тези резултати не са учудващи! Какъв лиценз за ЦСКА, та някой опитвал ли се е да иде до тоалетна на армията? Ами ако си с дете? УЖАС!

Аз не смятам да се чуствам виновен за ничии грешки!

Ама прощавали грешките на силните!

Да ама ако отдеш до тоалетна на стадиона на Порто няма да ти се повдига, нито пък ще ти стане гадно ако гледаш как се подготвят турски щангисти например.

Всяка жаба да си знае гьола. А нашият е тук между Дунав и Родопите. И докато сами не се постараем да ни уважават няма смисъл да се жалваме!

 



Тагове:   Обединението,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lpool
Категория: Лични дневници
Прочетен: 195951
Постинги: 84
Коментари: 89
Гласове: 340
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930