Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2008 10:31 - Имам крещяща нужда да бъда нормален!!!
Автор: lpool Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1197 Коментари: 0 Гласове:
0



Гледам новини, слушам новини, возя се не градски транспорт,  карам кола, слушам политици, вися в задръствания, слушам граждани, редя се по опашки, заплашват ме със сметки и промоции и колкото повече се занимавам с тези неща толкова повече започвам да си мисля, че всички са луди или може би има нещо генерално объркано в  обърканото ни общество.

Само ние ли сме така? Само в България ли всяка година две хиляди жени оставят децата си? Само в България ли не се спазват законите? Само в България ли финансовата криза се отразява на разводите? Само ние ли се трепем по пътищата? Само ние ли завиждаме на съседите си? Само тук ли не успяват да почистят снега? Само тук ли децата гонят да бият журналисти?

Стига-аааааааааа!!!

Опитвам се! Давам път на пешеходците, обаче получавам освирквания и брутално задминаване, същото се случва ако понеча да дам път и на кола.

Опитвам се! Чакам сериозно време да си платя сметките, идва моя ред ориентирам се към гишето, човек зад мен в опашката ми прави забележка - бил съм се втурнал. Пускам го пред мен.

Опитвам се! Спирам на жълто. Зад мен се опитват да спрат в мен. 

Опитвам се! Разхождам кучето си, което прибрах от улицата. Нападат ме улични кучета, защитавам се, получавам хули от "собственици". Търся помощ - кучетата имали "собственици".

Опитвам се! Да си говоря нормално с хората който в рамките на десет месеца ми връщат развален уред след  ремонт!

Чудя се колко ли може да понесе човек, в какво трябва да се превърне за да деяни на мракобесното ни ежедневие. Все си мисля, че добрия пример поражда добър пример.

Искам да съм добър баща и нормален човек. Да проявявам разбиране. Да имам уютен дом. Да карам внимателно.  Да мога да разчитам на полицията. И най-вече искам детето ми да расте щастливо.

 


Тагове:   нужда,   нормален,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lpool
Категория: Лични дневници
Прочетен: 194765
Постинги: 84
Коментари: 89
Гласове: 340
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031